Kızlar ben doğum yapalı neredeyse 3 ay olacak. Sezaryen doğum yaptım ve öyle aşırı bir kanamam olmadı ilk üç gün biraz oldu sonra ara ara leke şeklinde devam etti. Ancak bi süredir leke falan yoktu. Neyse orucumu tutmaya başladım ama dün iftardan sonra leke gördüm, dedim herhalde adet oldum. Çünkü sütüm kesildi, erken başlar adetim diye bekliyordum. Lakin adet değil bugün niyetlenmedim adet olduğumu düşünerek ancak gün içinde sadece lohusalıkta olduğu gibi leke leke geldi. Adet kesinlikle değil. Şimdi benim bu durumum özür kanaması olarak mı geçer? Gusül alıp bu gece niyetlenip oruca devam etmek istiyorum. Bilgisi olanlar cevaplarsa çok sevinirim.