Balyanak001 Kızlar bebeğim 11 aylık egzaması var geceler çocuk kaşıya kaşıya kanatıyor kollar yüz ayak vs mustella krem ve şampuan kullanıyoruz hiç bir işe yaramadı . Trukid marka şampuan ve krem alıyım diyorum sizce ? Siz hangi markadan memnun sunuz?
Aet Balyanak001 bizde de var besin alerjisi diye düşündük kan ve Deri testinde çıkmadı Çok yoğun geceleri uyumuyor . Doktorumuz kortizon ve vazelin karşımı bir krem verdi çok arttığında onu kullanıyoruz sonra bırakıyoruz biraz azaldığında bioderma cicabio kullanıyoruz . Bol nemlendiriyoruz . Şampuan deterjan herşey değişti yüne de fayda etmedi
yenianne27 Balyanak001 bizde de vardı uykusunu bölüyordu doktor kaşıntı yapar uykusunu etkiler sebamed şampuana geçin dedi bide egzamalı bölge hep nemli tutulacak kurumayacak dedi kese bile yapma o bölgeye dedi locoderm verdi şuan baya iyi durumda bide Hindistan cevizi yağı al krem biterse onla nemlendir dedi aldım ama onu daha kullanmadım
iki_prens_annesi_ Balyanak001 yani kortizonlu mu tam bilmiyorum ama allerset ve impetex bu ikisi aşırı rahatlatiyor çok sukur bizim alerjimiz gecti 1 ay kadar oluyor kasindigi zamanlarda onu surerdim egzama kizarikligida giderdi rahatlardida
Trinity Bioderma atoderm hem şampuanını hem nemlendiricisini kullanıyoruz sürekli nemlendirmek gerek. Yüzü çok kötü olmuştu mustela hiç işe yaramadı.