cikolatali_waffle Bebeğim 2-3 gündür tek uyku yapıyor öğlen bi de şekerleme yapıyordu ikindi vakti normalde ama uyutamıyorum kaç gündür.normal mi bu durum tek uyku için erken diye düşünüyorum geçici birşey midir düzelir mi acaba?
Tuba cikolatali_waffle Büyük oğlum 9 aylıkken tek uyku yapmaya başlamıştı, küçük oğlum da 7,5 aylıkken başladı 🥲
cikolatali_waffle Umutum1 evet bende erken olduğunu biliyorum ama uyutamıyorum acaba geçici bir durum mu başına gelen var mı diye danışayım dedim.
Mom987 cikolatali_waffle Yeteri kadar uyuyor aslında. Oğlum 9 aylık geçmişti. Bu bebeğe göre değişir 2 saat uyuyorsa yeter Peki gece uykusu nasıl
ozlem48gs Ben de soracaktım siz sormuşsunuz 😂 9 buçuk aylık kızım 2 gündür tek uyku yapıyor akşam 8 de yattı bugün yine .normalde 10 da uyur. Kaldırdım ama uyanmadı ne yapsam bilemedim alışmasa iyi 🙈🙈🙈
cikolatali_waffle ozlem48gs benim bebeğim normalde de 8-9 arası gece uykusuna geçiyordu zaten ama illa bi şekerleme yapıyordu ikindi vakti ama yapmıyor bi kaç gündür işte
cikolatali_waffle Mom987 8.30 da gece uykusuna geçti. Normalde de bu saatlerde uyuyordu zaten.Şu sıra grip ve diş çıkarıyor huysuz biraz uykusunda ama onun dışında bi değişiklik yok.
Mom987 cikolatali_waffle Belki diş dönemi hastalık onu huzursuz etmiş olabilir. Ama gece uykusu uzadıya gündüz uzun bir 2 3 saatlik tek uyku yeterli gelir biraz bu bebeğin yapısına bağlı. Mesela 2 saat ona yetiyor olabilir