Henüz başardım demek için çok erken belki ama, 7 aylık bebeğim 1 aydır tadım yapıyor blw ile. Mevsim sebzeleriyle başladık, şimdiye kadar havuç, kabak, brokoli, tatlı patates, bal kabağı, enginar, avokado, patates, yoğurt, yumurta yedi. Parmak gıda şeklinde kesip doğru kıvamda pişirdiğinizde öğürme bile çok az oluyor inanın. Buharda pişiriyorum ben, patatesi fırında yaptım sadece. 1 aylık süreci değerlendirdiğimde de şimdi nesneleri ağzına götürmesiyle yiyecek bir şey elindeyken onu ağzına götürme şekli öyle farklı ki, gayet bilincinde olayın. İlk kabak denememizde hiç hoşlanmamıştı mesela -sürece kabak ile başladı-, ama şimdi damak tadı şekilleniyor belli ki, kabağı seviyor. Deneyeceğim birkaç besinden sonra tariflere de geçmek istiyorum artık. En başta tedirgin olmak çok normal, ama sonrası değiyor, daha da iyi olacağını umuyorum.