Anne25 Yunusemreveannesi bebe yagı ile masaj yapıyorum bebeğime Sab simplex gaz damlası kullanıyorum. Yemeklerime kimyon katıyorum Yüz üstü yatıyorum
Semaertgrl Yunusemreveannesi zeytinyağı ile karnını ovup sıcak bir havlu sararsaniz iyi gelir ayaklarının altına acı elma yağı ile masaj yapabilirsiniz. Damla olarak da sab simplex çok iyi Ilık duş da iyi gelir ama her emzirme sonrası karnına masaj yaparsanız gaz sancısı çok olmaz
Batucan Yunusemreveannesi hiç düsünmeden git eczaneden Nurse Harveys colex şurubunu al gunde 4 çay kasigi ver 1 bucuk hafta sonra bu posta yaz canim duani 😘 kolik bebek annesiydim 3 ay kabizlik cektim ah ah bi hanim burdan onerdi hemen aksam gidip aldik sabirla 1 hafta bekledik ve gercekten gül gülıstanlik bi bebege dönüstü
daphne93 ben gobegine zeytinyagiyla masaj yaptiktan sonra bacaklarini karnina dogru itiyorum. aninda gaz cikartip rahatliyor
Yunusemreveannesi Smayts bizde aldik ondan dun oglum cok kotuydu acikcasi araliklarla her seyi denedim ama bi silikon kasigin ucuyla zeytin yag verdim suan rahat gibi ilaclardan daha etkili oldu sanirim
Merverasaye Yunusemreveannesi Ben hem emziriyorum hem de yetmediği için mama kullanıyorum. Mamasına 1çay kaşığı kimyon çayı yapıp koyuyorum hemen gazını çıkartıyor. Sab simplex ve biogaia çocuğumu mahvetti resmen. Ama bu durum bebekten bebeğe değişiyor. Umarım bir an önce düzene girer