Kalbimmm Kızlar merhaba ya kendime emzirme sütyeni alacağım yalnız hem toparlayıcı hem destekli hem kaplı olsun istiyorum fakat nerden alayım hangisini tercih edeyim bilemiyorum yardımcı olur musunuz 🙈🙏🏻😊
Ays__sse Kesinlikle e bebek . Hem uygun foyat hem kaliteli , beş aydır kullanıyorum neredeyse her gün biri yikaniyor , hic bir yıpranma olmadi
MihraKus Valla ben hamileyken penti aldım 2 tane dolgusu falan yok kaplı ama nasıl rahat incede öyle kalın değil çok memnun kaldım