Oğlumu 1 yaş çekimi içim eryamanda Ayfer Sökmen e götürdüm. İnstagramda aman da nası sevimli aman da nasıl ilgileniyor çocuklarla aman da aman!!! Sandım ki gönül işiyle de yapıyor işini. Ama mesleğine gram saygısı yok. Ben cahil gibi fotoğraf çekimi bitince bütün parayı verdim. Kadın paranın hepsini alınca fotoları göndermesi ve seçtiklerimi düzenlemesi resmen 15 gün sürdü. Ne zaman arasam hem beni tanımıyor, kendimi tanıtıyorum, hem de 15 gün sürem var diye diye son gün gönderiyor. Düzenlediği fotolar da baştan savma, parayı önden aldığından hiç ilgilenmemiş. O kadar komik ki, hiç düzenlemese daha iyi. Bir tane örnek buraya koyacağım ne demek istediğimi anlarsınız. Siz siz olun sakın o fotoğrafçı (!) ya gitmeyin olur da giderseniz fotoğraflarınız düzenlenene kadar asla para vermeyin.
Benim dilim yandı, sizin de yanmasın ☺️
