Instagramda tolunayileydanın paylaşımında görüp 19 şubatta araba süsü siparişi verdim normalde kapıda ödemesi olan bi sayfa ama her zaman param olmadığı için hazır elimde varken ödemesini havale yaptım 50tl ya mesajlarıma cevap vermiyo ya da sürekli bahaneler buluyo gerekli yerlere şikayette bulunucam dediğimde yasal bi sayfayım istediğiniz yere şikayette bulunabilirsiniz diyo böyle bişey başına gelen var mı nasıl bi yol izleyebilirim