Hvva96 canım bizim 5 ay kontrolünde 200 gram almıştı oğlum. Çok az almış dedi. Persentil tablosunda normalden bir alt çizgiye düşmüştü. Mama takviyesi başlayacaktı. Sonra meme reddi olabilir, sütüm azalmış olabilir diye vitamin takviyesi başladı. Az emdiği öğünlerde sütü sağıp kaşıkla verdim. Bir hafta sonra kontrolde 200gr almıştı. Süte devam dedi. 6 ay kontrolü yarın bakalım ne diyecek. Neyse özetle doktordan doktora farklı şeyler söyleniyor ama emzirmen nasıl, çişli bez miktarı onlara dikkat et.