Oğlum 5 aylık, doğduğunda hiç birşey yoktu 1 ayın sonunda küçük bir yağ bezesi oluştu. Çocuk doktorumuz yağ bezesi büyürse 6 ayda aldırın dedi. Göz doktoruna gittik oda küçük bir cerrahi işlemle 6 ayda alınır dedi. Bizim gibi olan varmı nasıl bir işlem uygulanıyor.. beni bilgilendirirseniz sevinirim canlar ..🍀