[silindi] Kızlar organik salçalarda ekstra tuz yok biliyorsunuz bebeklerin yemeklerin de kullanabilir miyiz? Yada salça ne zaman kullanılmalı? Biber salçası.
EJDERYAA [silindi] ben biber salçasını 8-9 aylıkken yapıp vermiştim tuzda 1 yaşından sonra çok az ama 🤗
Ates_mami [silindi] kapya biberi biraz suda haşlayın. Çıkarın. kabuklarını soyup blender. Sonra buz poşetlerine doldurup buzluga. Bebek salçasını ben böyle yapıyorum.
eymenzeynep Ben aşçı anneden almıştım 6.ayından sonra 1 çay kaşığı koyuyordum. Şimdi 10 aylık 1 tatlı kaşığına çıkardım miktarı
Deletedmom5284 ben kendim yapıyorum biber salçasını sadece kapya biberi kaynatıp püre haline getiriyorum o şekilde 6. aydan beri verdim