esrerkn kusura bakmayın unuttum yazmayı 🙏 evet gittim tahmin ettiğimiz gibi normal olduğunu söyledi olmasi gereken bu zaten dedi Bazi bebekler 2-3 yapiyorken benimkinin bu kadar çok yapması normal mi yani dedim kötü Bi durum değil bu normal dedi boşuna gitmis oldum 🤦♀️ her karnını doyurduktan sonra mutlaka çıkarıyor ya ben fazlasıyla takıyorum yada doktorun dediği gbi normal herhalde