Nurnida07 Kızlarr, kızım 12 ay 12 günlük yürümüyor ayağının üstünde de durmuyor. Diğer gelişimleri gayet iyi ama hala yürümedi normal mi bu
MinervaEva Nurnida07 Tabiki normal ortalama 12 ay civari yurur deselerde bu bazi bebeklerde bir kac ay kadar daha geç olabilir üzmeyin kendinizi bence 😊
Vanilya Nurnida07 Bana doktor ben 2 yaşında yürümüşüm kızım 13 aylıkken oğlum 18 aylıkken yürüdü dedi. Benimki yürüyor mesela. Ben erken yürümüşüm.
Makarna Nurnida07 benim kızım 13 aylıkken koltuk kenarlarından tutarak sıralamaya, 15 aylıkkende yürümüye başlamıştı. Onlar kendini ne zaman hazır hissederse 💚
Fatmaimarusta Nurnida07 benim oğlumda 1 yaşında emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor bende biran önce yürümesini bekliyorum
Nurnida07 Fatmaimarusta benim kızımda dizinin üstünde duruyo bir yerlere tutununca emeklemiyo ama totosunun üstünde süreklenerek gidiyo istediği yere 😂 ben fazla üstelemek istemiyorum arada ellerinden tutarak yürütüyorum hemen yorulup oturmak istiyor 🤦♀️
iki_prens_annesi_ Nurnida07 destekli de mi baamiyor adimda mi atmiyor destekli bi sekilde benim oglumda 1 yas 14 gunluk yurumuyor ama saolsun beni pesinde pervane ediyo 1 dk oturmuyo surekli gezdirmemi istiyo ama kendi dengesi 0 hemen dusuyo koltuklarda siraliyor ama
Furufuru Normal benim oğlum 18 aylık olduğunda tam yürüdü ☺️ cesaret ile alakalı bir durum kesinlikle size tavsiyem ilk adım arkadaşı alın benim oğlum onunla cesaretlendi şimdi 2 bucuk yaşında at koşturuyor MaşaAllah
iki_prens_annesi_ Nurnida07 o zaman yurur merak etmeyin ayaklarinin ustune basiyosa yapar zamana ihtiyaci var bende cok takiyodum saldim artik cok yoruluyoeum ama yuruyunce hepsine degecek inşallah
Tatlican Nurnida07 bizimde 1yasindan bayagi sonra yürüdü. Batıl inancmi bilmem ama zarari yok ben yaptim yarin cuma saati 2kardes bulup çocugun2kolundan tutup bicac adım yürüttük ondan sonra yürüdü herkes inanmaz tabi bilemem ama sonuçta zararsiz bisey
BademsMam Nurnida07 normal her bebek yürüyecek diye bir şey yok. Bebeğinizin keyfi ne zaman isterse yapar. Sakın üzülmeyin insanlara bakıp. 1 yaşına girdi diye yürümesi gerekmiyor
Esoss Çok normal bakın oğlum 13 aylık daha yeni kalkıp bişeylere uzanıyor bol bol yürütün gün içinde her çoçuk farklı yani kimi erken kimi geç benim oğlumda yürümüyor ve sizin daha 12 aylık 18 aya kadar vakti var demişti doktor
yigidonunanasii Benim bebeğimde de yürüme hevesi yoktu ayakta duramazdı bile bir anda yürüdü 13.ayda bir baktım yürüyor valla ayakta bile duramazdı onlar kendini garantşlemeden yürümek istemiyorlar 😂😂
K1996 Nurnida07 Koltukta tutnarak heryere gidiyor oğlum 15 aylık oldu ama tek basına ayakta duramıyorum