Anneler olarak cidden artık paikolojimiz bozulacak bazen çok şey bilmek iyi degilmi diye düşünmeye başladım cidden artık üzülüyorum bebek heyecanlaniyor bişey mi oldu ağlıyor bişey mi oldu gülüyor neden gülüyor durduk yere yani ne yapsakta bu durumdan kurtulsak 5 aylık bebeğim var doğduğundan beri çocuk doktorundan daha fazla biliyorum nerdeyse yani çok yorucu oluyor Allah sağ salim büyütmeyi nasip etsin hepimize 😪