Kızlar oğlum var 10 aylık Bu sabah her zamanki gibi kalktık kahvaltısını verdim biraz geçti sonra dişleri kaşındığı için ağladı salatalık verdim elimle sonra birden baktım ki bi yanağının tümü kızarık bir şekilde böyle beyaz beyaz da su toplanmış gibi görünüyordu azıcık sonra fazla şey yapmadım herhalde salatalığı çok yüzüne sürdü dedim daha sonra elbiselerini değiştirirken onun gibi bir kızarıklık bacağında gördüm sonra bütün elbisesini çıkardım kolunda da vardı şu an yüzü geçti bu sefer kolları var birazdan baktım kolları geçmiş bu sefer kulağının arkasında var böyle küçük küçük benekler de az bir şey boğazında var resim atmasını bilseydim resmini atardım ama buradan resim nasıl atılır bilmiyorum yani ne yapacağım bilmiyorum hastaneden de korkuyorum malum virüs var hiç başınıza geldi mi öyle bir şey kayınvalidem alerji diyor ama benDeğişik bir şey hiç vermedim yani bugün hep yedii şeyleri yedi