Baharkokulum Bir arkadaşımın bebeği olacak. O benim kızıma hastane çıkışı yaptırmıştı. Bende ona güzel ve kullanışlı bir hediye istiyorum. Size gelen en güzel ve kullanışlı hediye neydi arkadaşlar. Fikir olsun bana da 🥰🤗 Şimdiden teşekkürler.
nursocum Baharkokulum Hiç hediye gelmedi oğluma. Pandemi başlangıcı olduğu için kimseyi kabul etmedik ne hastaneye ne eve. Ana kucağı almamışlarsa güzel bir hediye olur. Ya da bi sepet hazırlayabilirsiniz 🌸
Mom070 Baharkokulum Hediye geldi de yenidoğan için uygun hediyeler değil. Ama bende olsam şık bir hastane çıkışı yani yenidoğan ilk ihtiyaçlarını güzel bir bohça hurç ne diyorlarsa koyup verirdim. Benim için önemli biriyse tabii. İleri ki zamanda hediye bulmak daha kolay oyuncak kitap vs gibi.
elifhanimm Oda yapacaksa kapı süsü veya odasına güzel bir duvar süsü ben severim böyle hoppili şeyleri😍
Mom013 Baharkokulum babaybjörn anakucağı ve philips avent buharlı pişrici ikisini alandan da Allah razı olsun 😂😍
SevdAyaz Oyun halısı almıştı arkadaşım piyanolu o çok iyi geldi😂 eltim hamak almıştı o da çok iyi bizim herşeyi hediye neredeyse😂😂
yaseminblge Oyun halısı 🤗 almamştım arkadaşlarım yollsmıştı ama alacaksanız piyanolumolanı tercih edebilirsiniz bütçeniz varsa
minikaa Baharkokulum en hoşuma giden dersek eğer komşumuz bebek bezi pastası yapmıştı onu çok sevdim ilk kez görmüştüm el emeği olması ve görüntüsü çok mutlu etti hala kullanmaya bozmaya kıyamadım duruyor öyle 😊 kullanış açısından dersek de eltim ana kucağı aldı ve elim ayağım oldu kesinlikle bu derim 😊
Deniz_kvk Baharkokulum bebek tartisi 😀 kilo cok onemli ve dort gozle hastane gununu bekliyoruzya, hic beklemeye gerek yok.heleki korona surecinde. Bebek tartisi cok iyi olur.
Perfect_woman Baharkokulum öyle çok hediye gelmedi gelenler de hep para verdi annem sağolsun herşeyini aldı ben sadece oyun halısı ve hamak aldım hamak kurtaricim oldu diyebilirim ☺️
Elifadakrt Baharkokulum benim arkadaşım hamileligimde pelus aslan kafasi bi top almıştı doğumda gram altın 1 tepsi tahinli kurabiye 1 tepsi farklı bir kurabiyr yapmıştı ki en güzeli kurabiyelerdi :) ve bir se küçük bir ilk adım arabası tarzı bisey almıştı.