Karam38 uzmanların önerdiği dozda veriliyor ve bebekler için çok çok önemli güneşten d vitamini alabilmesi için öğlen 12 ile 1 arasında bebeği çıplak güneşe maruz bırakmanız aynı zamandao gün yıkanmaması gerekiyor Prof Osman müftüoğlunun bunla ilgili yazısı var netten araştırabilirsiniz bu da pek mümkün olmuyor bunun için takviye veriliyor bunu iyi araştırın doktorunuzdan Bilgi alın veya başka uzmanada sorun ama d vitamini direkt kesmeyin çok önemi var ki bu yüzden Sağlık Bakanlığı da dağıtıyor aile hekimlerinde Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım 🙏🏻