Hanımlar bebeğim 3 ay 2 günlük . 3 gündür öyle bir ağlıyor ki bir yeri ağrıyor sanıyorum .Bağıra bağıra ,katıla katıla ağlıyor. Doktora götürdüm hiçbir şeyi yok diyor. Doktora kolay da ben çok çaresiz kalıyorum öyle ağlayınca . Sizinde başınıza geldi mi ?