Aringulay_murat Her bebekte aynı mama etkili olmuyor mesela bizim ikizlerimiz var ikisindede aptamil kullanıyorduk biri rahatlıkla kakasını yaparken gazını çıkarırken biri kabız olmuştu yapamıyordu doktorumuz damla verdi bi tane onunla rahatlamıştı zaten 5 gün yapmazsa fitil vermişti doktorumuz. Sonra bizde sizin gibi aynı aptamil comformil mama kullandık en son birinde aptamil birinde hippi kullanmaya başladık şimdi en som süt alerjileri çıktı ikisinde de aptamil alerjik mama kullanıyoruz