Bebeğim 9.ayında bir aydır uykusu güzeldi. Şu an gece bağırarak uyanıyor ve bir süre sakinleştiremiyorum.2 dişi var. Dişten midir açlıktan mıdır bilmiyorum ama sürekli meme verdiğim için de sıkıntıya giriyor. Gece uyanınca bir defa mama mı versem ne dersiniz ne yapmalıyım