Hilalrkmn umduğumdan çok çok iyiyim . 2 kızım var öğlene kadar onlarla uğraşıyorum öğlen işe gidiyorum akşam 9 da evde oluyorum iş yerinde bir su ve hurmayla orucumu açıp evde yemek yiyorum . Normale evde olduğumda mal gibi olurdum Ramazan’da ama Allah inansınlar bir güç kuvvet verdi bu sene gerçekten her senekinden daha kolay geçiyor çok şükür