GiybetReis Kızlar selam , 1,5 aylık bebeğim var sürekli evde gezesi var şuan saatlerce yeni bi huy kazandık🤦🏼♀️Kollarım koptu artık . Bi arkadaşım kanguru almıştı “ STAR BEBEK KANGURU” bana 6 ay öncesi önde taşınabilir yazıyor. Ama önünde oturma desteği var . 1,5 aylık bebek böyle bir kanguruda taşınabilir mi? Yardımlarınızı rica ediyorum🌸 https://www.e-bebek.com/baby-plus-star-bebek-kanguru-p-byp-strkng001 https://www.e-bebek.com/baby-plus-star-bebek-kanguru-p-byp-strkng001
Mom078 GiybetReis Yeni doğan aparatı ile herzaman kullanabilirsin fakat bi Solomon Baby e de bak istersen çift yönlü tercih edin :)
Nbg_26 GiybetReis canım bebeğin daha çok küçük, ben bir sürü yazı ve makale okumuştum kanguru belli bir dönemden önce kullanılmamalı diyor uzmanlar. Sling al, bebeğim 1 aylıktı slingde geziyorduk evde. Çok sağlıklı ve çok faydasını gördüm.
Findikfistik GiybetReis Ben de Solomon baby aldım ve 1 buçuk aylıkken ilk kullanma fırsatım oldu. Yenidoğan aparatı da var bacaklar M şeklinde durması gerekiyormuş , rahat etti uyudu hatta . Ama sonradan acaba çok erken mi kullanmaya başladık diye tereddüt etmedim değil Yani .
GiybetReis Mom078 çift yönlü şuan elimiZdeki ama bacaklarını ayırıp koyucam ya 1,5 ay için sorın olur mu bilemedim. Kullanma ayı 6kg sonrası yazıo . Bebeğim 5800 şuan.
GiybetReis DüZeltme ”oturma desteği çıkabiliyormuş çıkarttım ama yinede bacaklarını ayırıp taşımam gerek. 1,5 aylık bebekte bu sorun olur mu?
Mom078 GiybetReis Olmaz canım doktorlar da tavsiye ediyor zaten ben kullandım uzun süre 10 kg olunca bıraktım 🤪 belim isyandaydı en son
Sadecezeynep Benim bebeğim 1 aylık mamadus sitesinden yenidoğan aparatla kanguru aldım bugün de gezdik birlikte çok ta sevdi uyudu içinde bi bak istersen
Nbg_26 GiybetReis Uzmanlar özellikle Tentene teması öneriyor bunu da en iyi sağlayan taşıma yöntemi sling ☺️ araştırmaları okumanı tavsiye ederim ☺️ En doğru kararı kendin verebilirsin. Kızım 6 aylık hala sling kullanıyoruz, hala kangurumuz yok ☺️ Herhalde daha da almayız.
GiybetReis Findikfistik 3 aydan sonra mı kullanmak daha iyi diye bir mantık var bende de niyedir bilemedim😅
MomsEliz Ben Nuna markasını kullanıyorum. Bende sanırım o aylarda kullanmaya başladım yeni doğan yükseltmesi var çok kullanışlı 3.500 kilodan sonra kullanılabiliyor bi bak canım istersen
GiybetReis Nbg_26 elimdeki kanguruyu değerlendirebilir miyim şuan ben onun derdindeyim😅 3 aydan sonra kullanırım diyordum ama 1 ay için yeni bişi satın almak istemiyorum acıkçası