Hsrtgndz Prensannesiyimm ben çok güzel bı dizi insan gördüklerine inanmak istemiyor çok zor şeyler yaşamışlar☹️
EsraMira Prensannesiyimm Kaçırmadan izliyorum.Her perşembe göz yaşlarım sel oluyor.Birde kız grubunda dizi hakkında konuşuyoruz her perşembe daha çok ağlıyorum.Biz izlemeye dayanamıyoruz, bunlar gerçekten yaşanmış şeyler..Yaşayanları düşündükçe çıldırıyorum.
cikolatali_waffle Prensannesiyimm bende ilk kez bakıyorum eşimle gerçekten etkilenmemek duygulanmamak mümkün degil 🥺🥺🥺
Hsrtgndz Prensannesiyimm Rabb’im mekanlarını centten etsin geride kalablarina sabır versin kolay şeyler. Atlatmamaislar hepsi çok zor
Prensannesiyimm EsraMira hiç sorma ya biz unutuyoruz ama onlar asla unutmazlar hep o acılarla yaşarlar çok acı ne yazık ki hala var böyle şeyler
Prensannesiyimm cikolatali_waffle evet canım benim eşim de dizi izleyen biri değil bunu çok sevdi insanın kanına dokunuyor