Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğim var ve ben oruç tutuyorum. 2 gündür her şey gayet normaldi ama bebeğim bugün olduğundan çok daha huysuzdu. Kakasını da sabah 1 kere az yaptı. Sizce doymuyor mu ? Bi fikri olan var mı bilgisi olan yazsın linçleyip piskolojimi bozucak olanlar yazmasın :) doktorumuza sorduk tutabilirsin sıvı tüketimine dikkat et dedi bebeğinin doyup doymadığını anlarsın dedi ama anlamıyorum :(