Merhaba 🙂 6 gündür gecikmem var. hiçbir zaman gecikmem olmazdı hatta bi kaç gün önce bile olurdum. Dün test tek çizgiydi aslında ilk anda iki çizgi olur gibi oldu fakat hemen kayboldu. 2 dk içindede tek çizgi netleşti zaten. Acaba gecikme nedenim nedir yaşayan var mı? Doktora gözükmelimiyim tırstım biraz bi sorun mu var.😌