Eseeeeesss yayburcukadini Benim heryer delik bacım o seorun bendede var kulaklarimda 7 küpe ve burnum da hızma mecbur yani
Mom070 Kummsall Hayır gerek yok su geçerse sıkıntı değil. Amaç su geçirmesi. Ovalayarak su geçmesini sağlayın.
Papatyaseverr Mom070 Evet şimdi baktım dediğiniz gibi yapmak daha iyiymiş açıklaması falan baya mantıklı geldi bana teşekkür ederim sayenizde yeni birşey öğrendim
Eb1 Gusül abdestinin farzlarını uygulasanız yeterlidir. Diğerleri sünnet yerine geçiyor zorunlu değildir.