Duru1235 Merhaba benimde kızımda 8,5 aylık 7.200 kilo 70 cm doğum kilomuzda 3.310 .Ayına göre az bende çok fazla üzülmekteydim.Doktorumuz kilosunun boya gittiğini boylu ve zayıf bir çocuk olucağını söyledi.Tahillerimiz yapıldı çok şükür hiçbir sorunumuz yok çok hareketli buda etkiliyor tabi zayıf olmasını buyüzden sizde gerekli tahlilleri yaptırın ama çokda endişe etmeyin bende çok endişelendim zamanında ama artık rahatım tahlillerimiz temiz çıktığı için.Kilo yapıcak değil kalorili besinler yedirmeye çalışın pekmezli su tereyağ ,zeytinyağı ,ceviz ,badem ,kemik suları , et,balık ,kıyma ,meyva pürelerine kaşık mamaları ekleyin bunlar hem benim yaptiğım hemde doktorumuzun önerdikleri ve bu ay çok daha toparladık 😊Sizede sağlıklı büyütmek Nasip etsin Allah 🙏🏽😊Nacizane tavsiyelerim🙋🏼♀️