Yorgun-ana geçer zamanla bir sıkıntı olmaz sadece düz serumsa tabi. Yetişkin için gazlı beze alkol döküp o kola sermek ve kolu yüksekte tutmak işe yarıyor ama bebekte cilt hassasiyetinden alkol olmaz bence bu nedenle bir doktorla konuşun, ovalamayın bir de bölgeyi çok şiştiyse patlayabilir deri açılıp enfeksiyon kapmasın. Geçmiş olsun🌸