Humeyra1 Bebekkokuluev1 benimki siemens canim onceden fairy kullanıyordum bulasikta neredeyse tat kalıyordu deterjanın biminkini kullanıyordum 1 yıldan fazladır. Cok memnun sayılmam farkettim ki makineyi temiz tutmuyor. Filtreyi haftada bir yıkıyorum neredeyse..
ufuk0505 Bebekkokuluev1 bim kullanıyorum ilk 2 3 kullanımda hafif buğulu çıkardı sonra gayet iyi temiz yıkadı 1 sene oldu nerdeyse memnunum yani