45 günlük bebeğim var. Başta sütüm yoktu mama verdik aynı zamanda emzirdim de. Sonradan sütüm arttı emziriyordum mamayı hiç kesmedim 1-2 kere de olsa verdim. çişi kakası normaldi ayrıca huzursuz da olmuyordu doyuyordu yani ama bebeğim kilo alamadı. 3430 gr doğdu şu an 4130 yani az. Şimdi günde doktorun tavsiyesiyle 6 kere 90 ml mama veriyorum ayrıca emziriyorum da. Her seferinde aşırı kusuyor öncekinden daha da huzursuz ve ağlıyor. Büyük ihtimalle emzirme ve mama fazla geliyor. 90 ml mama verdikten sonra bile ağlıyor bebeğim sanki yetmiyor dercesine ben de emziriyorum. Kendi doktorumuz mama ver diyor aile hekimimiz saatte bir emzir diyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık çok yoruldum. bebeğim de ne versen alıyor doktorlar doyarsa istemez diyor ama yok benimki hem memeyi hem mamayı hep istiyor hiç reddetmiyor. Doymuyor desem değil yani o kadar kusmaz doymayan bebek. Memeyi bırakmak istemiyorum ve sütümün azalmaması için sık emzirmem gerektiğini biliyorum. Mamayı azaltsam da kilo almaz diye korkuyorum. Ne yapmam lazım şaşırdım 😓