Sngl1223 canim oncelikle gecmis olsun. Bizde 1 ay önce sunnet olduk bizim doktorumuz bize karton bardaktan pipisi icin bardak yapti beze degmesin acimasin diye. Krem de kullandik dikisleri kaynadigi icin cok huysuz oluyorlar agliyorlar. Bizde öyle sislik falan olmamisti 1 haftaya icinde iyileşti pipisi