Hyryygt Bir ay önce bi anda bacak arkaları göğsü boynu çok kotu oldu doktor kortizonlu krem verdi geçti. Bugün yine yavaş yavaş çıkmaya başlamış. Bakacam şaşırdım 2 buçuk yaşında oğlum daha önce yoktu bu bir aydır Napacami şaşırdım. Bi yol bulan var mı?
Newmom2020 Hyryygt hiç kuru kalmamalı o bölgeler çok terlediğinde stresli zamanlarda vs hep tekrarlar bir kere olunca, doktor en son bana eczaneden gliserin ve Gül suyu karışımı yaptırıp günlük bolca sürmemi atak yapıp kötü olduğunda prednol sürmemi önerdi
Benanneyimanne Hyryygt bıoderma atoderm bauma cream ve bıoderma abcderam foamıng şampuan bu ıkısı bızde kesın çözum oldu kremı sabah aksam kullanndım 2 ay sımdı 2 gune bır suruyorum şampuanda cokcok ıyı geldı hep dus sonrası kızarıyordu bu şampuan sonrası hıc bısey olmadı
BortcecineG Benim kızımın saçının içinde de var küçük kızarıklık ne olduğunu anlamadım egzama olabilir mi?