Marjinal_Anne2 Hemşire 1 yaş aşısını yaparken söylemişti bana. Bazı bebeklerin canı yandığı için o gün yürümek istemeyebilir, oturduğu yerde kalmak isteyebilir, gayet normal demişti. Doktorumuzda aynı şeyi söyledi, oğlumda olmadı ama olabiliyormuş. Takip edin uzun süren bir durum olursa ona göre yol izlersiniz.