Yarensmom geçmiş olsun canm benim oğlum da bayağı bir oldu haftasına göre bir tık yüksek ama bazen uzamış sarılık anne sütü sarılığı olabiliyor yapacağın şey bol bol emzir iki saat kuralını eş geç saat başı kaldır emzir düşer zamanla ben öyle yaptım kırk dakika da bir emzirdim 17 de fototerapi aldık 10 a düştü sonra kırk dk da bir emzirdim sütümü saydım verdim şükür hemen geçti bir iki hafta böyle yaparsan geçer o inşallah canm çok geçmiş olsun