Merhaba güzel anneler benim kızım 2 aylık kalbi delik ve kilo kaybı yaşıyor doktorlar yetersiz beslendiğini söylediler ama sütüm yeterli olduğundan eminim bundan dolayı doktorlar mama takviyesi başlattılar bende anne sütü vermek istiyorum kızım 5 dakika emip bırakıyor ağlıyor bir daha almıyor bende göğüs pompası Alacam diye karar verdim cevremdekiler alma sütün kesilir diyorlar göğüs pompası kullanan ve sütü kesilen anneler varmı ne olur bilgili anneler yardım edin anneler kızım eriyor çok kötüyüm 😭