gozde87 İkeadan sandalye aldım ama minderi çok pahalı geldi kullanmış işi bitmiş arkadaşlar varsa minderlerinize talibim 🥰
Heymamma El uygulamalarından bakabilirsiniz ben de var ama kılıfımız lekeli büyük ihtimalle o yüzden satmayı düşünmüyorum
gozde87 Tudaa bitane aldım e bebekten çok güzel tam uydu, bi yıkadım küçüldü saçma sapan bişey oldu o yüzden yeniden almak yerine direk ikeanınkini alayım diyorum
Baby_Mila gozde87 ben 50 düşünüyorum hangi şehirdesin canım https://imgyukle.com/i/OaaRxR https://imgyukle.com/i/Oaaowc