Merhaba güzel anneler. Bebeğine ocean marka Demir takviyesi kullanan var mı acaba? Kırmızı kutuda fil resmî var. Üzerinde 4 yaşından küçüklere kullanılmaz görünce sizlere sormak istedim. Devletin verdiklerinde paraben var diye bu markayı okumuştum buradan. Doğru mu almışız acaba?