Ova123 bence hiç kasma, bende senin gibiydim, doktor artık 1yaşında gece beslenmelerini ufaktan kes dedi, denedim ama olmuyor, sabaha kdr çocuk acıkıyor,kıyamam nasıl kıyayım ki, aç olmasa çocuk neden ağlasın,verince içiyorda tok olsa kafasını çevirir.Hatta sabaha karşı uyanıyor ayaklanıyordu,mama verince karnı doyuyor haliyle tekrar uyuyordu. Annem kızdı hatta 🤦♀️ Daha çok küçük o sizler gibi yetişkin mi,akşam yediğiyle sabaha kdr nasıl dursun diye. 1yaşına girmeden sabaha kadar 90 ya da 120cc veriyordum iki kez. Sonra yaşına girdikten sonra sabaha karşı bir kez içmeye başladı. Sonra kendiliğinden bir uyanıyordum sabah olmuş, içmemeye başladı. Akşamları yemeğini güzel yerse, karnı iyice doyarsa sabaha karşıda içmiyor artık. O yüzden bırak birazda buna çocuk karar versin canım, bence bizler biraz pimpirikleniyoruz. O yüzden bence kendinide çocuğuda yorma. Biraz zamana bırak derim 💐