Betim Anneler, kabız olmuş oğlum 8 aylık olmak üzere, 1 haftadır yapmıyor bugün yaptı taş gibi küçüktü .. nasıl verebilirim kayısıyı önerilerinizi bekliyorum
OncedenGurme Betim 2 tane gün kurusunu üstüne çıkacak kadar suda şişene kadar pişiriyorum. Pişmesine yakın yulaf kepeği ekliyorum. O da bağırsak çalıştırıyor. Sonra çatalla ezip yediriyorum. Suyunu da ayrı içiriyorum
Asyayse Betim bende püresi yemediğine kapısını haşlayıp mama yada içme suyuna karıştırıyorum hep güzel yapiyot
mina00 Betim muzdan dolayı ola bılır, bıde sebzelernı ıyı yemıyorsa, kızım 2 gundur oglen yaptıgım sebzelernı yemıyordu ıyı yapamıyordu bu gun yedırdım sonrada ara ogun olaraq elmanı rendeleyıp yogurta karıstırdım yedırdım yapdı
BabyGroot Betim ben biraz sıcak suda bekletip yoğurtla beraber blenderdan çekiyorum meyveli yoğurt gibi oluyo. Bi de 1 yemek kaşığı yulaf yarım bardaktan biraz fazla su ve biraz suda bekletip minik minik doğradığım gün kurusunu pişiriyorum o şekilde yediriyorum o daha etkili kabızlık için
Asyayse Betim once ⅓ kadar koydum kakasini güzel yaparsa oyle devam ettim yine yapamadığı zaman yarı yarıya koydum oyle devam ettim ilerleyen zamanlarda (kizim hala kabiz fizyolojikmis ) tamamını kayisi suyu yaotim mamayi icine doktum
BabyGroot Betim yulafla dene o zaman canım yulaf da güzel çalıştırıyor bağırsakları bi de içirebildiğin kadar su içir suyu az içtiğinde de kabızlık olur
Vanilya Betim yoğurt veremiyorsan canım pirinç unu 1 tatlı kaşığı 1 çay bardağı suyla pişir. ( ben içine keçiboynuzu unu da koyuyorum sana kalmış bebeğin denedi mi bilmiyorum) sonra haşladığım gün kurusunu aşağıda anlattım. İçine koyuyorum pirinç ununun karıştırıp muhallebi gibi veriyorum
Vanilya Betim Canım gün kurusunu güzel yıkıyorum sonra küçük küçük doğrayıp cezve de kaynatıyorum ve cam rendede eziyorum. Yoğurdun içine koyup veriyorum. Kaka sorunumuz vardı çözdük.