Berat0409 yani yutarken anlarsınız aslında boğazından geçiyorsa lıkır lıkır içiyordur. Ya da o gün sütünüz azsa farkedersiniz aslında. 🤔 Atak dönemlerinde kimi bebek memeye düşermiş. Kimisi red yaşarmış. Ne zaman isterse emzirin 4. Ayın bitimi 5. Aya giriş ile biraz rahatlıyorlar bizim de fena geçti o atağımız🤦🏻♀️