Defneninannesi Selamlar bugun verem aşısı oldu kızım. Huzursuzluk var biraz. 4 Saat oldu ateş yok şükür şimdilik. Ama kusuyor normal mi? Normalde de emme sonrası biraz kusar ama bugun biraz fazla kusuyor. Normal mi acaba?
Thesra Defneninannesi Hiç bir bilgim yok kusma konusunda huzursuz olması normal ama bilemiyorum diğerini umarım önemli değildir bilenler yardımcı olurlar😕