Kızlar sağlık ocağında ebemiz bebeğimi ilk kontrole götürdüğümüzde bşze decatabs önerdi günlük 5 damla dedi renk belirtmedi Eşimde eczaneden mavi olanı almış ama bide pembesi varmış. Mavi 4 damla vermek gerekiyomuş ben 5 verdim hep şimdi korkuyorum bi zararı olur mu