MiracAlpinveUmutunAnnesi Hirakosar Sleepy çok güzel bir bez aslında ama bizde az da olsa pisik oldudevamli
Sekerlik14 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sleppy ve can bebe kullandım kimyasal olmadığı için ama malesef ikisi de kakayi çıkartıyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sekerlik14 bayadir sleppy kullaniyo oğlum hiç kaka tasirmadi canbebe de dün akşam taktım oğlum sabaha kadar doldurmuş bezi hiç geçirmemiş
Eldarwenn MiracAlpinveUmutunAnnesi değişiyo büyük ihtimalle şuan bizim bezimiz 3 numara mor turuncu zürafa var üstünde ☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Eldarwenn bizimde mor turuncu sarı zannetmistim elinde kılıç olan bir çocuk var kafasında da yarasa galiba bi hayvan var 😀 insallah değişir rengi
Ecemayaz01 MiracAlpinveUmutunAnnesi can bebeden okadr cok memnunumki anlatamam sleepy hic guzel gelmedi bizede pisik yapti canbebede hic sorun yasamadm
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ecemayaz01 bende ilk dün gece taktım oğluma sabaha kadar baya doldurmuş hiç sızdırma yapmadı ama pisik yaparmi bilemem hemen belli olur mu pisik yaptığı birde bez rengi numarası değiştikçe degisiyomu yoksa aynı mi
Ecemayaz01 MiracAlpinveUmutunAnnesi hahahah kiz taktin ha bez rengine yok hep ayni bez rengi😁😁 pisik yapmiyir yapsa ilk gunde yapar sizdirmiyor sabaha kadar kesinlikle
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ecemayaz01 valla dedim ya takintiliyim diye bak gor bez iyi olsa da değiştiririm ben 😀😀