Meleknaz03 Kizlar topuk kani sonucunda ? Nerden ariyolar saglik ocagindanmi yoksa il sagliktan mi ariyolar. Bu gun esimi il sagliktan aramislar mesai saati disi oldugu icin yetisemedik yarin aricaz ama kafama tajildi acaba onun icinmi aradilar
Melisbugi Meleknaz03 canım sonuçta negatif birşey çıkarsa arıyor sağlık ocağı çıkmazsa aramıyor bizde 3 kez verdik ama nerden aradılar seni
Sultiii Meleknaz03 sağlık ocağı ve hastaneden alınan kan il sağlık müdürlüğüne gidiyor o yüzden onlar arar
Browni_61 Meleknaz03 bizde hastane dogfugnda alindi 5 gunlk falndi saglik ocagi aldi ama ben hic sonuc felan almadim.Yani saglik ocagi topuk kani aldgnda sonucuyla ilgili bsiy demedi almadim hic.Bisey olsa zateen ararlr die düşünüyorm
Meleknaz03 Melisbugi il sagliktan aradilar canim ama gec gorduk aradigimizda mesai saati disiydi acaba topuk kani sonucu icinmi aradilar diye suphelendim
Sultiii Topuk kanıyla birtakım metabolik hastalıklar teşhis ediliyor umarım önemli bir durum yoktur 🙏
Mevannesi Meleknaz03 bizide aradılar tekrar kan istediler canım erken alınmış dediler tekrar verdik bi sıkıntı çıkmadı
yusufumyasemin Meleknaz03 bizde yetişememiştik geri arama yaptık il sağlık müdürlüğünü ordan söylediler bize.
melasya Meleknaz03 kotu bir durum olursa aranirsiniz onun disinda sonuc normal cikarsa aranmazsiniz saglik ocagindaki hemsiremiz oledemisti
YoldasYilmaz Meleknaz03 sonuclarda bi terslik olursa arıyorlar ama korkma benide ilk bebegimde aramışlar di bilmediğimden sabaha kadar ağlamıştım.ilk topuk kani aldıklarında ac almışlar oglumdan ondan öyle cikmis.merak etme bisey çıksa bile ilacla tedavi ediyorlar.zaten erken teşhis için alıyorlar topuk kanini