Aynı konu başlığını bende yazmıştım doğumdan sonra gerçekten çok kötü bir ağrıydı
Benim başımın arkası ensem ve omuzlarım felaket ağrıyordu sadece yatınca hafifliyordu.
Şekersiz acı kahve iç ,bitter çikolata ye ve bol bol su iç ki anestezinin etkisi biran önce vücuttan atılsın .
Benim ki bir hafta sürdü bu arada. Daha uzun yada daha kısada sürebiliyormuş Çok geçmiş olsun 🙂