Hastanedeydik kontrol için koronalı hasta geliyor diyerek kolidoru boşalttılar dışarıya çıktık ve 20 dakika sonra girdi içeriye ben içerideydim çünkü bebeğim bebek arabasındaydı üzeri örtülüydü ve tenha yerdeydik bi şey olur mu sizce böyle bi durım yaşayan var mı çok korkuyorum kızım için