Fatmasagirli medikal den 5 ya da 6 numara beslenme sondası aldım. Önce emzirdim huysuzlanınca Kalın yeşil ucu biberon da olacak şekilde ince ucu ise memenin yanından verdim.zaten sonda da mamanın gelip gelmediğini görüyorsunuz. Başta zorlandım ama şu an iyi gidiyoruz. YouTube da eds ile emzirme yazarsanız videoları var. Sonda 3 TL enjektör ile de temizledim. Denemeye değer 🙂