Arkadaşlar merhaba
Geçen sene bugün 1,5 aylık hamileydim. Aşırı derece koku hassasiyeti mide bulantısı yaşıyordum. Herşeyden tiksiniyordum. Şuanda midem bulanmasa bile o hassasiyeti tekrar yaşıyor gibiyim, kısacası o psikolojiye girdim. Acaba diyorum havalardan mı ? neyden anlamadım 🤷🏻♀️ Hamile değilim geçen gün regl oldum. Merak ediyorum böyle benim gibi yaşayan oldu mu hiç ?