Ozkup Ahşaptan yapılma verniklenmiş ve hiç kullanılmamış yürüme arkadaşı /yürüteç satıyorum . Oğluma başka bir araba şeklinde yürüteç hediye geldiği için satmak istedim . Bursa içinde teslim edebiliriz sadece . Kargolanması çok mümkün olmaz
aybikreis Ozkup meraktan soruyorum be taraftan turup yürüyor. Çıkıntılı taraftan adınlarına engel olur,diğer taraftan atkaya doğru düşse yürütec de kalkar kafasına vurabilir gibi geldi bana. Kullanımı anlayamadım
Ozkup aybikreis tek başına bırakılmadığı sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum . Tek kalsa dediğiniz gibi arkaya düşer ama bebekler zaten öne gitmek istiyorlar ☺️
Ozkup Nette de görebilirsiniz aynısını bir çok yer yapıyor benzerlerini . Duvara yakın kısmından tutuluyor zaten tutacak yerleri var .
aybikreis Ozkup doğrudur benim oğlum bu seviyeyi çoktan geçti ihtiyacı olan ilgilenir umarım ☺️ Ayrıca benim oğlum geri geri yürüyordu 😂