Emineyk Kızlar biz yeni iki aylık olduk emziriyorum ama ekstra mama da veriyorum ama kaç cc vermem gerekiyor hiç bilmiyorum nasıl yapmam gerekiyor?
SAREyvz Emineyk canım bir kere 90lık yap ne kadar yiyor dene her bebek ayrı çünkü benim kızım daha küçük 90lık rahat yiyor
Emineyk SAREyvz 90 vermem fazla geliyor sanırım aslında ne kadarla doğduğunu da bilmiyor ne kadar versem o kadar yiyor ondan bilemedim kaç cc vermem gerektiğini
mltmkrkl Öğün olarak mı emzirme sonrası mı veriyorsun kaç defa veriyorsun ben mesela bebegim 39 günlük emziriyorum günde 1 ya da en fazla 2 defa genellikle 1 oluyor ögün olarak veriyorum 90 cc içiyor
Emineyk SAREyvz 90 verdiğim zaten böyle kendinden geçiyor çok doyuyor sanırım sarhoş gibi oluyor birde hangi mama kullanıyorsunuz bizim kaka problemimiz var sma kullanıyordum değiştirmeli miyim bilmiyorum
SAREyvz Emineyk sma bizde de çok problem yaptı bebelac nutrikonfor’a geçtik çok rahatladı bebeğim hiç kaka, gaz problemimiz kalmadı çok öneriliyor tavsiye ederim
SAREyvz Emineyk Çok gaz yapıyor diyorlar denemedim o yüzden canım bebeğimde doğuştan basur var o yüzden hiç riske atmadım bu mama özellikle kolik bebekler için falan sindirimi çok kolay